ZAVRŠENA DEVETA KAMPANJA DAN DUNAVA

Poruke o važnosti očuvanja Dunava i reka u njegovom slivu stigle su do tri miliona ljudi kroz raznovrsne akcije u ovogodišnjoj kampanji Dan Dunava, koju devet godina za redom realizuju Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Republička direkcija za vode i Coca-Cola Sistem. Tokom četiri meseca trajanja kampanje, uz podršku 350 partnera, organizovano je rekordnih 130 aktivnosti u 28 gradova širom Srbije.

Centralna proslava Međunarodnog Dana Dunava, održana je ove godine na Adi Huji, čime je obeležen i početak dugoročnog projekta revitalizacije ove prirodne oaze. Drugu godinu zaredom realizovani su foto i novinarski konkurs na temu „Zato što volim Dunav“ u saradnji sa magazinom National Geographic, Udruženjem novinara Srbije i Nezavisnim udruženjem novinara Srbije, a pobednicima su dodeljene vredne nagrade.

foto i novinarski konkurs na temu „Zato što volim Dunav“

  • Ponosni smo na to što iz godine u godinu organizujemo ovaj značajan projekat sa našim dugogodišnjim partnerom, Coca-Cola Sistemom, ostvarujemo odlične rezultate i što se u njega uključuje veliki broj građana širom zemlje. Zajedničkim snagama doprinosimo zaštiti najvećeg vodenog sistema Evrope na čijem slivu leži 92 odsto teritorije naše zemlje. To nam daje podstrek da i dalje nastavimo da čuvamo Dunav, i sve druge reke, ali i da ukažemo na ličnu odgovornost svakoga od nas da racionalno upotrebljava vodene resurse, što su glavni ciljevi ove kampanje. Nadamo se da će ovaj projekat živeti dugo i da ćemo u narednim godinama nadmašivati postignute rezultate– rekao je Danilo Golubović, državni sekretar Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede

Generalni direktor kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija, Ramon Vajdinger, izrazio je veliko zadovoljstvo zbog postignutih rezultata koji ne bi bili mogući bez saradnje sa velikim brojem partnera na ovom projektu ali i podrške građana.

Generalni direktor kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija, Ramon Vajdinger,

  • Kampanja Dan Dunava jedan je od naših najznačajnijih projekata kada je u pitanju zaštita životne sredine, a principi održivosti i društveno odgovornog poslovanja u srži su našeg poslovanja i svih proizvodnih procesa. Kada je u pitanju voda, trudimo se da kroz ovakve aktivnosti podignemo svest javnosti o značaju očuvanja voda i da poruke kampanje svake godine stignu do što većeg broja ljudi. Veoma nam je drago što podržavamo i pokretanje dugoročnih projekata kao što je početak oživljavanja Ade Huje, koja će u narednim godinama postati još jedna tačka okupljanja ljudi na Dunavu. S druge strane, pokazujemo odgovornost prema ovom neprocenjivom resursu kroz konstantno smanjenje upotrebe vode po litri proizvedenog pića, ali i adekvatnim tretiranjem otpadnih voda kojim podržavamo očuvanje rečne flore i faune- izjavio je Ramon Vajdinger.

Kampanja Dan Dunava zasniva se na programu „Partnerstvo za zeleni Dunav“, koji su ozvaničili Međunarodna komisija za zaštitu reke Dunav (ICPDR), Coca-Cola Hellenic i kompanija Coca-Cola. Ovo partnerstvo privatnog i javnog sektora inicirano je kako bi se unapredila zaštita najlepše evropske reke.

You may also like...