EduKamp – edukacijom do održive poljoprivredne proizvodnje
Udruženje građana „Zeleni ključ“ pokrenulo je ovog leta novi projekat „EduKamp“ uz podršku kompanije Filip Moris u Srbiji.
Na planini Kopaonik, u proteklih mesec dana, preko 80 mladih ljudi je putem edukativnih radionica, u opuštenoj i zabavnoj atmosferi letnjeg kampa, unapredilo svoja znanja i veštine iz oblasti očuvanja životne sredine, održivog razvoja, zaštite prirode od štetnih uticaja okoline, ali takođe iz oblasti informacionih tehnologija i engleskog jezika. Polaznici kampa su deca uzgajivača duvana sa teritorije cele Srbije sa kojima sarađuje kompanija Filip Moris u Srbiji i njen poslovni partner kompanija Alajans Uan Tobako.
- Osnovni cilj programa je edukacija i podizanje nivoa svesti mladih po pitanju nekoliko važnih tema današnjice – očuvanja životne sredine, upotrebe računara i korišćenja engleskog jezika. Pored toga, posebna pažnja posvećena je negovanju i očuvanju međuljudskih odnosa, izgradnji timskog duha i jačanju saradnje među članovima tima, kao i u okviru celog kampa- rekla je Olivera Milošević, predsednica Udruženja „Zeleni ključ“.
Kompanija Filip Moris u Srbiji već tradicionalno sarađuje sa poljoprivrednim proizvođačima duvana širom Srbije.
- Ove godine odlučili smo se da podržimo organizaciju EduKampa, jer smatramo da ovakva vrsta edukacije o zaštiti životne sredine dodatno pomaže porodice, koje se bave ovom poljoprivrednom granom i od nje žive.- izjavio je Miloš Milošević, menadžer Odeljenja duvanskog lista u kompaniji Filip Moris.
„EduKamp“ je realizovan u julu i avgustu mesecu na Kopaoniku u tri smene, svaka u trajanju od 9 dana. U svakoj smeni bilo je između 26 i 28 dece uzrasta u proseku 14-15 godina. Pored edukativnih radionica polaznici su imali organizovan niz zabavnih, sportskih i kulturnih dešavanja.