EDUKATIVNI PROGRAM ZA NAJMLAĐE OSNOVCE


EDUKATIVNI PROGRAM ZA NAJMLAĐE OSNOVCE:

KAKO JA ČUVAM PLANETU JER JEDNA JE NA SVETU

Preko 2.000 mališana na Opštini Novi Beograd aktivno će učestvovati u sticanju novih saznanja u oblasti ekologije.

Učenici prvih razreda svih osnovnih škola na opštini Novi Beograd učestvovaće do kraja godine u ekološko-edukativnoj kampanji, u okviru koje će imati priliku da se upoznaju sa značajem zaštite životne sredine. Projekat edukacije, koji se odvija i u specijalnim školama, je inicirala kompanija Tetra Pak, uz podršku Ministarstva životne sredine i prostornog planiranja i Opštine Novi Beograd.

Cilj kampanje je da deca na samom početku školovanja, steknu navike koje će doprineti zaštiti sredine u kojoj žive, a sve to na način koji je njima najbliži – kroz interaktivnu igru i zabavu.

Kako ja čuvam Planetu

Kampanja započinje ekološkim predstavama koje igraju glumci iz Pan pozorišta, pod nazivom ”Vesele vece”. Na originalan način, deci se predstavlja problem zagađivanja planete, kao i potreba da svi doprinesu njenom ”spasavanju”. U okviru predstave, glumci će na scenu izneti drvo od pene, prethodno postavljeno u školama, na kome su prvaci postavljali svoje ideje na temu ”Kako ja čuvam planetu, jer jedna je na svetu”. Najbolji radovi iz svake škole će po završetku projekta biti nagrađeni, a svim školama drvo ostaje kao uspomena i sredstvo koje će koristiti za postavljanje ideja na temu ekologije.

ekološko-edukativna kampanja

Aleksandar Ćordaš, član Veća Opštine Novi Beograd, izrazio je zadovoljstvo saradnjom na ovom društvenom projektu namenjenom deci, rekavši da Opština svesrdno podržava programe edukacije, koji aktivno doprinose razvoju društva i imaju za cilj ne samo da edukuju decu, već i njihove roditelje.

  • Budući da se od ove godine primenjuje Zakon o ambalaži i ambalažnom otpadu, kao vodeći proizvođač kartonske ambalaže za napitke, verujemo da je naša uloga ne samo da odgovorno poslujemo, već i da edukujemo građane kako i gde da odlože ambalažu. Deca su najotvorenija u usvajanju novih navika i edukaciju o našoj ambalaži započeli smo upravo sa njima, kako bi postali promoteri odgovornog ponašanja prema okolini. Svesni smo da se odnos prema prirodi gradi već u detinjstvu i našu akciju će biti uključeno preko 2.000 mališana, koji će kroz interaktivnu igru naučiti da upotrebljena ambalaža nije otpad, već da se ona mora pravilno sakupiti i recikirati“ – izjavila je Katarina Đurić, koordinator za komunikacije i odnose s javnošću kompanije Tetra Pak.

Tetra Pak je vodeći svetski proizvođač proizvodne opreme i kartonskog ambalažnog materijala u oblasti prehrambene industrije. Svojim kupcima Tetra Pak nudi najbolja rešenja za preradu i pakovanje hrane. Naše poslovanje usmereno je ka inovacijama, razumevanju potreba potrošača i unapređenju odnosa s dobavljačima kako bismo ponudili najbolja rešenja za sve prilike u kojima se hrana proizvodi ili konzumira. Sa preko 21.000 zaposlenih u više od 170 zemalja, verujemo u profitabilan rast u skladu sa zahtevima društveno odgovornog poslovanja u okviru zajednice u kojoj poslujemo. Slogan „Štiti što je dobro“, proistekao je iz naše vizije prema kojoj smo predani proizvodnji hrane dostupne svima i svuda u svetu.

Fabrika u Gornjem Milanovcu u Srbiji posluje od 1991. godine, a od 1997. godine je u vlasništvu Tetra Paka, i uz pomoć kontinuiranih investicija, kao i rada i požrtvovanja zaposlenih, svrstala se u red najvećih domaćih izvoznika isporučujući robu u 38 zemalja širom sveta, za više od 150 kupaca.

You may also like...