Akcija čišćenja „Aktivni za reke!“

Coca-Cola Sistem, u okviru kampanje Dan Dunava 2010, organizovao akciju čišćenja Aktivni za reke!“ u Beogradu. Coca-Cola volonteri i njihovi partneri očistili deo obale reke Save, kod Savskog mosta

Čišćenje reke od otpadaka

Coca-Cola Sistem (Coca-Cola Hellenic Srbija i kompanija Coca-Cola), u saradnji sa Sekretarijatom za zaštitu životne sredine Grada Beograda, JP Zelenilom Beograd, JP Gradskom čistoćom i akcijom Očistimo Srbiju, organizovao je u Beogradu akciju čišćenja dela obale reke Save, od suvog i mokrog otpada. Tokom akcije „Aktivni za reke!“ više od 100 volontera Coca-Cola Sistema, Centra za monitoring i evaluaciju, Mladih istraživača Srbije i Centra za unapređenje životne sredine, zajedničkim snagama je, kod Savskog mosta očistilo jedan od najzagađenijih delova obale Save.

Čišćenje kod Starog savskog mostaČišćenje kod starog savskog mosta

Akcije čišćenja „Aktivni za reke!“, koje Coca-Cola Sistem sprovodi od jula, imaju za cilj da podignu svest građana o važnosti zaštite reka i voda uopšte. Posle četiri grada u Srbiji, došao je red i na Beograd.

  • Naša ideja jeste da zainteresujemo i motivišemo lokalno stanovništvo da brine o svojoj životnoj sredini, kako bi oni i buduće generacije imali kvalitetnije uslove za život. Akcije su deo tradicionalne kampanje Dan Dunava kojom Coca-Cola Sistem želi da doprinese zaštiti i očuvanju najveće evropske reke izjavio je generalni direktor Coca-Cola Hellenic Srbija, Sotiris Janopulos.Naša kompanija i njeni zaposleni se, u svakom segmentu svog poslovanja, odgovorno odnose prema upotrebi vode – počev od konstantnog smanjenja njene upotrebe iz godine u godinu do tretiranja otpadnih voda na adekvatan način koji podržava očuvanje rečne flore i faune– ističe on.

Coca-Cola Sistem, zajedno sa svojim partnerima – Republičkom direkcijom za vode, Očistimo Srbiju, Svetskim fondom za zaštitu prirode (WWF), Sekopak-om i Centrom za monitoring i evaluaciju, organizuje akcije čišćenja u sedam gradova Srbije u kojima Coca-Cola Sistem ima svoje poslovne centre. Akcije su deo velike kampanje Dan Dunava, koja se sedmu godinu zaredom organizuje u Srbiji, i koja je, ove godine, usklađena sa Međunarodnom godinom biodiverziteta koju su proglasile Ujedinjene nacije. Ideja ovih akcija jeste da se podigne svest javnosti o neophodnosti saradnje vladinog, nevladinog i poslovnog sektora u očuvanju vode i vodenih ekosistema. Beograd je peti grad u kome se sprovodi akcija čišćenja.

Gdin Sotiris Janopulos i gdin Goran Trivan pre pocetka akcijeGdin Sotiris Janopulos i gdin Milan Kindjic, obracanje na pocetku danasnje akcije

  • Akcija čišćenja reka „Aktivni za reke“, i uključivanje volontera, doprinosi podizanju svesti pojedinca o važnosti ličnog doprinosa u očuvanju vodenih resursa. Saradnja državnog, privatnog i nevladinog sektora nezaobilazna je u naporima zaštite dunavskog sliva i životne sredine u celini. Coca-Cola Hellenic Srbija, kao velika i renomirana kompanija, pruža primer drugim kompanijama kako bi se uključile u rad na očuvanju prirodnih resursa i životne sredine  rekao je Goran Trivan, sekretar za zaštitu životne sredine Grada Beograda.

Više od 90 odsto teritorije naše zemlje nalazi se na dunavskom slivu, a akcija „Aktivni za reke!“ je svojevrstan apel na stanovnike Srbije da čuvaju vodu, neprocenjivi prirodni resurs, i čuvaju svoju životnu sredinu. Akcija je već realizovana u Čačku, Nišu, Paraćinu i Surdulici, a u narednom periodu Coca-Cola Sistem će sa lokalnim partnerima sprovesti akcije čišćenja i u Novom Sadu i Subotici.

Da podsetimo, kampanja Dan Dunava predstavlja integralni deo saradnje podunavskih zemalja i proslavlja se u svih četrnaest zemalja potpisnica Konvencije o saradnji na zaštiti i održivom korišćenju reke Dunav i članica Međunarodne komisije za zaštitu reke Dunav (ICPDR). Sve to ima za ciljda se podigne svest o očuvanju reka kod što većeg broja pojedinaca i da se apeluje na racionalnu upotrebu vodenih resursa. ICPDR, kompanija Coca-Cola i Coca-Cola Hellenic ozvaničile su partnerstvo početkom juna 2005. godine, pod nazivom Partnerstvo za zeleni Dunav, kako bi unapredili zaštitu i očuvanje te dragocene reke. Ono je osnova za organizaciju Dana Dunava u Srbiji kroz partnerstvo Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede i Coca-Cola Sistema.

 Za sve dodatne informacije možete kontaktirati: McCann Erickson Public Relatons na 011/20-29-600.

You may also like...