Zlatne, plave i aktivne zelene ruke na Sajmu turizma

Na Sajmu turizma u Beogradu, Gradska turistička organizacija Kragujevca i turističke organizacije Topole, Rače, Batočine i Knića zajednički su se predstavile kao Centralna Srbija. Pored ostalog, organizovana je prezentacija manifestacije ”Zlatne ruke Šumadije”.

Poslednji dan Sajma turizma u Beogradu bio je rezervisan za promocije Turističkih organizacija. Na štandu Centralne Srbije zajednički su izlagale turističke organizacije Kragujevca, Topole, Rače, Batočine i Knića koje su promovisale svoje potencijale. Pažnju posetilaca privukla je prezentacija manifestacije ‘Zlatne ruke Šumadije’ , koja je potvrdila opravdanost zajedničkog nastupa turističkih organizacija sa ovog područja. Osim standardne turističke i gastronomske ponude, ugostiteljskih i smeštajnih kapaciteta u gradu i seoskim domaćinstvima, Kragujevac je posebnu pažnju posvetio manifestacijama koje organizuje Gradska turistička organizacija – Dečjem karnevalu, Danima otvorenih dvorišta, Sajmu turizma u Kragujevcu, Arsenal festu i Salonu vina.

  • Ovog puta na sajmu je vladalo interesovanje za planinarenje i jedan od najtraženijih flajera upravo je i bio planinarskeSnežana Milisavljević, direktor GTO Kragujevac staze Kragujevca. Naravno najveće interesovanje vlada za nabavku turističkih mapa na kojima možete videti širi centar grada i da dobijete osnovne informacije o najznačajnijim lokalitetima. Bilo je i predstavnika agencija koje dovode grupe posetilaca pre svega iz Bugarske i Rusije, a tražili su da im damo informacije o smeštajnim kapacitetima u Kragujevcu i u seoskom turizmu – rekla je Snežana Milisavljević, direktor GTO Kragujevac.

Strategijom razvoja turizma grad Kragujevac je predvideo da je seoski turizam jedna od razvojnih šansi koja može da doprinese lokalnom ekonomskom razvoju. Tako je planirano da se iz gradskog budžeta ove godine izdvoje sredstva za razvoj seoskog turizma.

  • Ove godine iz gradskog budžeta izdvojićemo milion i 200 hiljada dinara za domaćine koji se bave seoskim turizmom. Dalibor Jekić, član Gradskog većaPuno potencijala ali nedovoljno finansijskih sredstava da bismo u tako kratkom roku mogli da iskoristimo potencijale koje imamo ali se nadamo da ćemo u narednih par godina na jedan adekvatan način pristupiti razvoju seoskom turizmu sa odgovarajućim sredstvima, kako bi turizam u punom kapacitetu bio iskorišćen – rekao je Dalibor Jekić, član Gradskog veća.

Inače na otvaranju sajma prikaz je film o Dunavu, jer će u regiju Podunavlja biti uložena značajna sredstva, da bi se kvalitetom ponude dostigao nivo okolnih zemalja, kroz koje Dunav protiče.

  • Turistička organizacija Srbije se predstavila Dunavom, rekama i jezerima tačnije vodenim bogatstvima naše zemlje, promovišemo i 160 godina od rodjenja našeg naučnika Nikole Tesle. Ono što nudimo u svojoj turističkoj ponudi, a izdvajamo to je Dunav kao posebnu destinaciju, koji je evropski koridor, s obzirom da spaja 10 zemalja i 100 miliona ljudi – istakla je Sandra Vlatković PR menadžer Turističke organizacije Srbije.

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Slovenija, zelena zemlja u srcu Evrope koja očarava svojom raznolikošću, 15 slovenačkih termi, brojna skijališta, primorski gradovi i kapaciteti za kongresni turizam pružaju brojne mogućnosti za poslovne ljude, porodice, ali i ljubitelje aktivnog odmora tokom svih godišnjih doba.

  • Slovenija je zdrava, zelena, aktivna destinacija, imamo velike zelene površine, a Ljubljana je nosilac prestižnog naziva zelena prestonica Evrope 2016 godine. Zdrava je zbog vode koja se može piti iz pećine, imamo lečilišta, banje jer gost može preko cele godine da bude aktivan u Sloveniji, može plivati, šetati po Alpima. Na ovom medjunarodnom sajmu turizma u Beogradu pokazala se potreba za boljom organizacijom banjskog turizma na medjunarodnom nivou sa namerom razvoja i jačanja lekovitog talaso i wellness turizma – istakla je Tanja Mlakar, iz Slovenačke turističke organizacije.

Turističke organizacije su predstavile siti brejk destinacije, reke i jezera, planine i svakako gastronomsku ponudu, koja postaje sve značajnija, kako zbog specifičnosti naše kuhinje, tako i zbog gostoprimstva po kome se naročito ističu seoska domaćinstva. Predstavljanje Gradske turističke organizacije upotpunjeno je folklornim programom.

You may also like...