Recikliraj za besplatan ulaz na utakmicu

Carlsberg Srbija promoviše i podstiče navijače večitih rivala da recikliraju limenke LAV piva sa grbovima ova dva fudbalska kluba

Carlsberg Srbija reciklira limenke LAV piva

Na stadionima FK Crvene Zvezde i FK Partizana, pred svaki meč biće postavljeni kontejneri u koji će svaki navijač koji dođe da prati meč, ukoliko donese dve prazne limenke LAV piva sa logotipom FK Partizana (za Partizanove utakmice) ili FK Crvene Zvezde (za Zvezdine utakmice), dobiti besplatan ulaz na utakmicu. Akcija počinje 2. aprila na utakmici Partizan-Borac, u 18h. Samo punoletna lica mogu učestvovati u ovoj akciji koja se odnosi na sve utakmice koje igraju večiti rivali na svojim stadionima, izuzev derbija i to tokom cele sezone.

Kompanija Carlsberg Srbija, kao osvedočeni prijatelj srpskog fudbala, počinje realizaciju još jednog važnog projekta. U pitanju je promocija reciklaže, edukacija i podizanje svesti navijača o važnosti pravilnog odlaganja otpada, koje će LAV pivo sprovoditi u saradnji sa FK Crvenom Zvezdom, FK Partizanom i ReCan organizacijom. Ovaj inovativni vid saradnje i zajedničkog promovisanja reciklaže će trajati tokom cele sezone.

Limenke LAV piva sa grbovima crvene zvezde i partizana

  • Ovo je nastavak jednog od projekata podrške domaćem fudbalu, koji smo započeli u septembru prošle godine, kada smo na tržište plasirali limenke 0,5l LAV piva sa grbovima FK Crvene Zvezde i FK Partizana. Prodajom ovih limenki zajedno sa navijačima, svim ljubiteljima fudbala i potrošačima, smo već obezbedili značajne prihode za bolju budućnost srpskog fudbala. Sada smo želeli da skrenemo pažnju na značaj reciklaže i ljubiteljima piva i fudbala omogućimo da prate svoje omiljene klubove, tako što će se uključiti i sami doprineti da se što više limenki odloži u kontejnere i time spreči dalje zagađivanje prirodne sredine. Čvrsto verujemo da će ljubitelji fudbala uvideti značaj akcije i da će projekat za kratko vreme pokazati odlične rezultate- istakla je Aleksandra Ranković, direktor komunikacija kompanije Carlsberg Srbija.

Ovo je samo jedan od projekata kojim Carlsberg Srbija nastavlja brigu o zajednici u kojoj posluje i svoju posvećenost zaštiti životne sredine, kao i brigu o razvoju sporta u Srbiji.

Da podsetimo, kompanija je u septembru prošle godine započela novu kampanju podrške fudbalskim klubovima putem specijalne promotivne limenke LAV piva u pakovanju od 0.5l, sa grbovima dva najpopularnija srpska fudbalska kluba, Crvene Zvezde i Partizana. U okviru ovog projekta kompanija je posvetila ukupno 75 odsto profita od prodaje LAV piva u pomenutoj ambalaži (tri dinara po limenci) za dalji razvoj pomenutih fudbalskih klubova.

You may also like...